А Бог дарував мені вчительську долю…
Учитель… Скільки стоять гори, скільки тече вода у річках, скільки тягнеться зелений листочок до сонця, стільки шанується слава вчителя, адже незмінною є жага людини до знань, прагнення знайти відповідь на запитання, яке цікавить.
Учитель…Усім, чим пишається людство, усіма істинами і надіями, досягненнями і відкриттями, ми завдячуємо йому. І завжди, шукаючи поради чи розуміння, ми з надією і сподіванням звертаємось до вчителя.
Учні – сенс його життя, а робота в школі – це його покликання. І в цьому його велич!
Але все це потім, а зараз він - молодий вчитель…
Молодий вчитель – це талановита, неординарна, багатогранна особистість, яка може повести за собою дітей, зацікавити до навчання.
Переступаючи поріг школи, на молодого вчителя навалюється стільки нового, що він не знає за що братися. Адже в університеті не говорили про те, що на нього чекає планування, діти, яких він не знає, але яких має полюбити як своїх .Як правило, уявлення молодого вчителя про педагогічну діяльність є досить розмитим. І тут їм на допомогу приходить Школа молодого вчителя, яка діє в кожній школі. Сучасній школі потрібен професійно компетентний, творчий учитель, здатний швидко долучатися до інноваційних процесів.
У Дроздинському закладі створене методоб′єднання Школи молодого вчителя, метою якого є адаптація молодих педагогів у колективі, їхнє самоствердження та професійне становлення. Не менш важливими є і завдання, що ставить перед собою методоб′єднання : надання необхідної допомоги молодим спеціалістам в оволодінні методикою викладання свого предмета, розвиток умінь і навичок учителя планувати уроки, оптимально обирати прийоми, методи та форми роботи з учнями, ознайомлення молодого педагога із сучасними методиками й технологіями навчання, педагогічним досвідом учителів закладу, особливостями роботи зі шкільною документацією, виховання в молодих спеціалістів почуття відповідальності за обраний шлях.
|