П`ятниця, 2024-03-29, 9:12 AM
Дроздинський ліцей
Вітаю Вас Гість | RSS

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 57
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

4:50 PM
Рекомендації класним керівникам та вчителям-предметникам

Рекомендації класним керівникам та вчителям-предметникам щодо

організації навчально-виховного процесу у 10-х класах

    Адаптація учнів 10-х класів зумовлена зміною їхнього соціального оточення. Їм доводиться пристосовуватися до умов вчителів-предметників, особливостей і умов навчання, нової системи цінностей і норм поведінки. Внутрішнє напруження, а також насторожене  не сприймання нововведень, можуть спричинити їхню дезадаптацію.

   Тому вибудовувати освітній процес потрібно так, щоб сприяти формуванню в учнів відповідального ставлення до навчання як серйозного кроку до майбутнього основного виду діяльності.

    З метою створення умов емоційного і психологічного комфорту та уникнення явища дезадаптації учнів рекомендовано:

  1. Розвивати в учнів впевненість у власних силах, здатність висловлювати власну думку.
  2. Підвищувати самооцінку учнів з ознаками тривожності за допомогою створення ситуації успіху, сприяння реалізації їх можливостей.
  3. Розвивати в учнів переконання щодо цінності отримання знань, не акцентуючи уваги виключно на позитивних оцінках, що дасть змогу зменшити страхи у відносинах з вчителями та страх перевірки знань.
  4. Сприяти згуртуванню класу шляхом залучення учнів до колективної роботи та організації і участі в колективних виховних заходах.
  5. Чергувати розумову, фізичну діяльність і відпочинок.
  6. Формувати в учнів якості і вміння інноваційної особистості.
  7. Стимулювати розвиток в учнів психологічних характеристик, які є передумовами успішного професійного навчання і діяльності в найближчому майбутньому
  8. Допомогти кожному школяреві у самовизначенні, в умінні здійснювати свідомий власний вибір, приймати самостійне відповідальне рішення.
  9. Педагогам не тільки передавати знання, скільки створювати для дитини умови для самостійного їх відкриття і виявлення.
  10. Переконувати учнів, що успішність навчання залежить лише від них самих, їх готовності брати на себе відповідальність за своє майбутнє.
  11. Організовуйте спільні завдання для дівчат і хлопців, щоб вони мали змогу пізнавати особливості протилежної статі та набувати досвіду статево-рольової взаємодії.
  12. Мало задіяних учнів залучайте до різних заходів, що проводяться в школі, підкреслюйте їхні переваги перед класом, хваліть за найменші успіхи.
Переглядів: 133 | Додав: iraamarynych | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Лютий 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
Архів записів
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024
uCoz